INFORMACIJE ZA KUPOVINU

Način plaćanja

– Gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke.

Dostava i isporuka

Naručeni proizvodi se pakuju na način da prilikom transporta do kupca ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan da provjeri stanje pošiljke i u slučaju oštećenja može odmah reklamirati proizvod dostavljaču. U slučaju da kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu nakon što je roba poslana, kupac ima puno pravo da nas obavijesti. Tada se poduzimaju radnje pronalaska pošiljke ili se šalje zamjenska pošiljka. 
Ako kupac odbije da primi pošiljku koju je naručio, imamo puno pravo da od kupca tražimo nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Pošiljka se šalje kupcu onog trenutka kada dobijemo potvrdu kojom se odobrava online transakcija.

Povrat i reklamacija

Povrat i reklamacije vršimo u slučaju kada je: 
  • Došlo do oštećenja ambalaže prilikom transporta pošiljke,
  • Proizvodu istekao rok trajanja,
  • Proizvod funkcionalno neispravan,
  • Sadržaj neotvorenog proizvoda manji od navedenog na pakovanju,
 
Kada je pošiljka oštećena prilikom transporta i kada su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke takvu pošiljku možete zamjeniti. U tom slučaju kupac je dužan da nas obavijesti putem e-maila(info@beautyaa.ba) ili pozivom na broj (+387 62 569 809) ili lično doći kod nas u salon (Dalmatinska 2). Reklamaciju ste dužni prijaviti u roku od 48 sati od preuzimanja pošiljke.

Vrijeme isporuke

Sve narudžbe šaljemo brzom poštom ili Bh poštom. Rok isporuke je unutar 2 radna dana. Izuzetak su neradni dani (praznici i nedelja). Takve narudžbe šaljemo prvi radni dan poslije toga.